Tippmix kosártippek mindenkinek

Friss topikok

  • danaisonfire: szia.mit szólsz a galatasaray-kuban meccshez?ez lenne a reális eredmény?az első meccsen dobott a k... (2012.11.28. 20:37) 46. hét, 2. forduló
  • Csak a Misleny: @danaisonfire: Nadezsda nálam biztos befutó A Triumph jobb szerintem A Valencia necces lesz, de ... (2012.11.14. 09:17) 46. hét, 1. forduló
  • danaisonfire: milyen érdekes ez a spanyol meccs is:D 71-60ről 76-76.. (2012.11.10. 19:36) 45. hét, 2. forduló
  • danaisonfire: köszi szépen.sajnos lemaradtam róla,még délelött lett volna lehetőségem hogy adjak fel alamit szlo... (2012.11.06. 13:18) 45. hét, 1. forduló
  • danaisonfire: szia.engem érdekelne pár meccsről a véleményed.bár szerintem már addig nem reagálsz rá ugyh ezt ha... (2012.11.03. 22:39) 44. hét, 1. forduló

Linkblog

2012.01.17. 00:35 Csak a Misleny

Mivel a hét végén időszűkében voltam, nem volt időm részletes elemzést írni a Férfi Euroliga TOP16 mezőnyéről. Ezért igyekszem a meccselemzéseknél pótolni a kieső részeket.

 

124 Szolnok-Okapi Aalstar V 1,99

Amikor először találkoztam nemzetközi sorozatban a Belga csapat nevével nem tudtam őket hová tenni. Ráadásul pont egy tippmixkínálatban olvastam először a nevüket. Rögtön utánanéztem kik is alkotják a csapatot. Az első feltűnő jelenség a sok légiós volt, azon belül is az Amerikaik aránya volt meglepően magas. Ez a helyzet mostanra sem változott. Akkor lebecsültem őket. Kár volt, mert nyertek. A Szolnok Trepák és Gay nélkül játszik és Báder sincs a hírek szerint 100%-os állapotban. Gay hiánya és pótlása sokat kivehet a csapatból. A megrövidült paddal szerintem nem sok esélye lesz a piros-feketéknek.

 

170 Unics Kazany-Fenerbahce H 1,50

A hazai csapat a szezon előrehaladtával egyre jobban összekovácsolódott. A héten leigazolták a tapasztalt magas embert Bostjan Nachbart. A Fener viszont az NBA-s játékosok távozása után kicsit megrogyott. A bajnokságban is egyre többször botlanak. 

 

171 Olympiakosz-CSKA Moszkva V 1,46

A hazai csapat a múlt hét végén leigazolta a Partizan Belgrád amerikai játékosák Acie Low-t. Az EL-ben 12,7 pontos átlaga volt. A Görögnél lényeges jobb bajnokságokban edződő Orosz csapat a meccs esélyese, mert hazai oldalon néha döcögött a szekér mostanság.

 

172 Siena-Bilbao V 3,80

A Siena teljesen váratlanul összezuhant szilveszter után. Két vereség és két nehezen hozott kötelező azóta a mérlegük. A Bilbao sem kezdte valami fényesen az évet (három vereség, de ebből kettő vállalható volt, ráadásul a Caja-tól csak egy utolsó másodperces triplával kaptak ki), de az utolsó két meccsüket megnyerték már. A Bilbao kicsit olyan, mint foci BL-ben anno a Celta Vigo. A bajnokságból kiestek a BL-ben továbbmentek a csoportból. A Bilbao is úgy néz ki, hogy csak a kupára tudja magát felszívni rendesen.  

 

173 Polkowice-Sopron V

A Lengyel csapat iszonyatos hullámvasút. A múlt héten nagyon csúnya verést kaptak a Schio csapatától. Ha azt a formát hozzák a Sopronnak lesz keresnivalója a csarnokukban. Ha a hullámvasút éppen felfelé indul el, akkor nyerhetnek. 

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kadet93 2012.02.02. 17:10:47

Miert hagytad abba a tippek irasat? Hasznos oldal volt. :/

Csak a Misleny 2012.02.02. 18:26:50

@kadet93: Nincs rá időm. Nem tudtam időben frissíteni, és a kapkodás miatt sokszor rossz tippeket írtam, és ami legfontosabb felhagytam a nagybani tippmixeléssel.
Viszont tervezem, hogy megújult formában videó bejegyzéseket készítek, mert ez gyorsabb, több eseményre ki tudok térni, és jobban össze tudom foglalni a dolgokat.
A kamerát lehet, hogy a héten megveszem, ezért lehet, hogy nemsokára elkezdem.

kadet93 2012.02.07. 19:29:14

@Fix Tipp Tippmix Zoli: jó ötlet. Én neked szurkolok! :D
süti beállítások módosítása